fan åt skador!

helgen har jag dårå spenderat i göteborg. riktigt lyckad helg :)

vaknade imorse med ett leende på läpparna, stort leende! tyvärr försov jag mig och fick cykla fort till skolan, men jag kom i tid som tur var :) efter skolan åkte jag och sara in till stan och spanade in hennes mobil, eller den mobilen hon funderar på och köpa. sen kom mamma och vi tre gick och fika :)
första uteträningen idag! fy fan va kallt det var. mindre än 10 grader i luften liksom. kände mig som en typ fryst fiskpinne där jag låg i vattnet.. längtar till de varma sommar dagarna med sol och klarblå himmel, de är verkligen guldvärda!
efter träningen cyklade jag hem med mamma. lite svårt att ta sig fram på cykel eftersom det var tusen människor som stod uppradade efter vägen för att kolla på vårruset som var idag! såg hur typ 2000 tjejer och tanter står på fotbollsplanen och kör friskis tillsammans, kände typ hur marken skaka lite när jag cykla förbi xD

sebbe ringde hem idag också. imorse åkte han iväg på klassresa till öland. han såg inte speciellt mycket fram emot det, ville hellre vara hemma tror jag. men så ringde han ikväll alla fall och berätta att han låg på fotbollsplanen med knät ur led. nu andra knät!  så nu alldeles nyss ringde han, men han bara flumma typ, för hans lärare sa att han hade fått två sprutor och bedövande så han var väl lite borta :P men så han komme rnog hem inatt. och det första han hade sagt var typ: jahopp, där missa jag sum-sim. (kvalade för första gången till sum-sim i år stackarn). tycker synd om honom fan. han har redan vart med om det och han tyckte det var så jävla tråkigt när alla andra hade träningar och skit och han fick sitta hemma, kunde inte ta sig ngnstans typ. bajs!

imorgon blir det cykel till morgonträningen. nice, kommer vara minusgrader när jag cyklar dit :S men det är bara klä sig, kommer se ut sen en fet liten blondin på cykeln imorgon då :) :P haha. vi ska köra floing eller va det heter xD vet knappt vad det är, typ styrka så står man på några plattor som vibrerar så det blir ännu jobbigare eller ngt :P haha. återstår o se imoron :)

men nu måste jag sova. ska ju orka med morgondagen :)
god natt.
jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0