flowing

cyklade till träningen igår morse. dökallt! (lägg märke till stavningen deniz&jimmy;D) då vare flowing som stod på schemat. asså så roligt, och såå jobbigt! om ni inte har testat det så gör det! :D hade ute träning sen igen på eftermiddagen. men fick bryta det efter lite mer än 2000 meter, börjar bli sjuk :/ fuck!

vaknade imorse och halsen va helt kass asså! fy. ville bara stanna hemma, men så kom jag på att vi hade natur prov så var tvungen att gå. sen när jag kommer dit får jag reda på att kjellis hade lagt in en extra matte lektion så vi slutade 4 idag! buuuu!
natur provet gick förövrigt kasst, men inte såå konstigt kanske. men hade lite tur :) vår lärare tog bort en fråga för vi klagade på att det var för många frågor :) yes!
åkte till badet sen efter skolan men håkan tyckte inte att jag skulle simma så jag fick åka hem. hade ett väldigt långt roligt samtal med sara på hemvägen :) haha!

läste på löpsedeln till aftonbladet idag att en kille är gravid och ska föda barn om 6 veckor. en kille! hur fan går det till? måste kolla upp det asså x)

men nu måste jag plugga! har specialifrotts prov imorgon :S
(fick veta mina iv för 3an nu idag, spec idrott B på HAGAGYMNASIET! fan orka ta sig dit varje gång :S )

image123
bjuder på en fin bild på mina kusiner ikväll :) från mormors kalas i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0