Muffins kväll tillsammans med Christin.

gick och träffade christin vid ica, så bestämde vi oss för att ha en bak-kväll. har inte bakat på tusen år! vi kom fram till att göra kladdkakemuffins. så gjorde fina dekorationer till, med typ smält choklad, rosa glasyr, machmellows, maränger, godis :) en vart helt groose asså xD sen vart resten rätt lyckade alla fall. mamma och pappa satt dock tysta när de åt sina muffinsar xD
riktigt lyckad kväll. sjukt roligt att umgås med den tjejen igen :)
(kommer bilder på muffinsarna :D)

om en vecka tar min saknade vän borta i möndal studenten. isabel svensson! och förhoppningsvis är jag vid hennes sida då. hoppas verkligen det! drömde om det inatt till och med :) tycker inte om att det är som det är mellan oss just nu, men kommer jag så blir allt ordningen igen :) vill bara säga att jag skanar dig och älskar dig så. läser ditt brev och tittar på vårt foto när jag är nere. det gör mig på lite bättre humör alla fall :) saknar dig!
so close no matter how far!

nu ska jag sova. för imorgon blir en jobbig dag:
1. morgonträning
2. hem.
3.skola
4. hem
5. tävling i linköping.
6 hem
jag lär vara döööd!
såå god natt :)


Kommentarer
Postat av: sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig i så fall, jag ger ut nya varje dag! :)
Http://saanzil.blogg.se

2008-05-22 @ 22:52:21
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

mycket för dig imorn.

2008-05-22 @ 23:08:17
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Johanna

Evelina du måsta komma. SNÄLLA :)det skulle vara jätteroligt

2008-05-23 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0