nobody said it was easy, nobody said it would be this hard

sitter och gör verkligen ingenting. och så har nästan hela kvällen sett ut.
kollade nyheterna nyss, vädret. det är ju för sorgligt asså, "värmeböljan som vart den senaste veckan tar slut inatt". vädergubbe sa att där det var 20-25 grader idag kommer det vara ungefär 10 grader imorgon :S fan!

men en positiv sak den här kvällen var väl att IFK vann. lite oväntant känns det som, det händer inte för ofta liksom :P haha. ne men bra grabbar (Y) :P

har suttit och tänkt jävligt mycket ikväll. för mycket tror jag. blir helt nere, vad har jag gjort? :S
om jag bara kunde få det jag ville sagt. men nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0