ny design

okej, har ändrat lite på min blogg nu då. sara tyckte jag hade en för tråkig blogg, så vi kollade hur man ändra. satt nyss och nu fattar jag lite men jag orkar/hinner inte med det ikväll.. så nu får den se ut så här, lite halvfärdig, tills jag har tid :)

förövrigt.. har inte mått mycket bättre idag. snarare sämre. men det går nog över snart :)
fick tillbaka psykologi provet som vi gjorde i tisdags. asså jag hade seriöst förväntat mig ig, jag fattade ju inte ens uppgiften, men fick VG så det är jag väl ganska nöjd med.. sen fick vi tillbaka engelskan idag. (en kort summering av början av boken, frankenstein.) men jag hade ju inte läst den så hittade bara på allt jag skrev xD kommentaren av cp-läraren: "IG+ mycket bra text och så, men handlingen är helt fel. " hahahah xD

när jag hade slutat så träffa jag arvid ute i ljushallen. blir så glad av den pojken :) han satt där med john, jacke och dom. sen åkte han och john cykel ner mot stan och jag och sara  tog sen spårvagnen mot stan och där kommer han på och åkr en hållplats med mig också. lite överraskande sådär :P haha.

storebror ringde nyss, kände knappt igen hans röst xD bra där, syskon och allt liksom!
men nu måste jag städa lite, ser ut som det har vart jordbävning i mitt rum eller ngt :)
hejs!

Kommentarer
Postat av: sanabanana

du hittade klockor och det sen iaf :) great du!

2008-05-15 @ 21:42:00
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0