snurr

har mått helt konstigt idag. huvudvärken är borta men har haft sjukt ont i öronen och sen mått som om jag är sjösjuk. håna trodde jag hade något fel på balansorganen eller vad man säger. blir helt yr ibland asså, läskigt..

sovmorgon idag och har det resten av veckan med. (jobbigt på fredag, morgonträning halv 6 och börjar skolan 10). efter skolan åkte jag till stan och shoppade med linda. vart två linnen och en t-shirt :) alltid gut!
bokade nyss biljetter, så i helgen blir det göteborg. åker på fredag vid 1, fem timmars buss resa :/ så ring gärna och underhåll mig ;) haha.
på söndag ska alla i elit måla det nya kansliet. men ska bli dåligt väder, taskigt att jag inte hinner ;) ne men de får säkert kul.. och i helgen börjaar ute träningen. känns inte för lockande, ska liksom bli 6 grader på fredag :S men ska ju se det positivt, får ju färg ;D haha

nu ska jag sova :) riktigt länge!
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0