tävlingens simmare

kvällen var bra :)
började med basket och friidrott, sjukt ont i foten men försökte inte tänka på det så mkt. sen var det simning. gick igenom helgen och jag vart tävlingens simmare :D linda hade sagt det innan till mig men jag tog det inte så seriöst för kändes som jag verkligen inte var dne som simmade bäst, jag vart så glad :) fick en tröja med en bild på alla tränarna som var med :) så feeijn :D
hade också mental träning efter simpasset. sista gången med frida, och det "firade" vi med ostfrallor, saft och fridas egen KLADDKAKA! koskit skulle hälla upp till alla och det vart inte direkt små bitar om vi söger så xD vi var kanske 8 personer som delade på en hel plåt med kladdkaka! :D gott! tråkigt dock att hon ska sluta. för det är tack vare henne som jag blivit så mkt bättre mentalt, mer positiv människa! :) tack mys-frida :D

när jag och chrills skulle cykla hem sen så visade koskit upp sin 'hoj'. linda testa den xD coool!
på hemvägen när jag och chrills cyklade kom vi fram till att när jag blir pensionär ska jag bli mångmiljonär och jag ska ta med mig chrills och åka på massa äventyr :) jag ska inte bli en gammal tjurig kärring som bara sitter! det är typ en skräck jag har :P haha.. :)

dagens låt har vart colplay's the scientist! lyssnat på den mesta dels hela dagen. sjukt bra! :) satt och lyssna på den under lektionerna. och under naturen roade jag och sara oss med annat xD haha fan va vi garva, kolla bilden bara liksom!
image97


Kommentarer
Postat av: jenny

ha en fin kväll.

2008-05-07 @ 21:56:11
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0