ullbergstrofén

i torsdags åkte jag till göteborg. vart shopping, plus hämta storebror på stationen :) sen vart det middag på mammas och deras camping. träffade bella senare på kvällen vid den röda stugan på vår knarkar-camping, eller vad timpo kallade den xD det var mycket trevligt. vart så glad att se henne komma där på cykkeln, genomblöt :P så fick mig en riktigt blöt kram, det var underbart! satt sen tillsammans med chrills och deniese i min stuga och kollade sanningens ögonblick. vilket program asså, frågorna var ställda emot hans flcikvän hela tiden. int konstigt att han fick flytta ut sen..

själva tävlandet gick hyffsat. kom hem med 3 guld, 2 silver, en 5e plats, och ett diskat lag ;P haha. och typ 5 kilo tvål eller ngt xD träffade linda idag och hon sa att jag vart utsedd till tävlingens simmare. vet inte, jag tvivlar lite men de andra sa att det var så. märker på träningen på onsdag :P haha.

riktigt rolig helg det här året igen. alltid roligt folk där :) mycket trevligt. längtar nästan till nästa år igen asså, det är nog årets roligaste tävling :) me like. och att det är i göteborg, det säger mycket :)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte tävlingens sådant pris hade de inte, men mkt möjligt nkks simmare

2008-05-07 @ 12:26:36
Postat av: eve

jaa men det är ju det jag menar. nkk hade ju en för varje dag men jag vart för hela tävlingen :D

2008-05-11 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0