You’re so hypnotic on my heart

första utetävlingen för i år avklarad nu då. inga jätte bra resultat, men höll mina placeringar och kom hem med en madalj alla fall :) (tyvärr var det nkks enda tror jag). så jag är ändå rätt så  nöjd!
blir inte mycket mer ikväll tror jag, verkligen inte på humör för något. blir väl en film i min ensamhet eller något. skönt!

imorgon ska jag träffa linda på dan :) länge sen sist! om det blir fint soligt väder kanske det till och med blir bad :) jag vill, jag vill! hon är en fantastisk tjej <3
sen kommer deniz hit och stannar här ett tag :)

Oh, this is the start of something good, don't you agree?
I haven't felt like this in so many moons, you know what I mean?
And we can build through this destruction
As we are standing on our feet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0