"vad gör en neger i bastun?"

sara, sanna, eve  <3

stoffe kom och hämtade mig och skjusade mig till skolan idag. special idrott, prov. hade knappt pluggat något, men gick hyffsat bra ändå tror jag :) sen vart det engelska, gamalt nationellt prov. gick inte för bra, ville bara där ifrån :P efter det skulle jag ha betygsnack  marja. aa ni som har henne vet ju hur hon är, vet inte varför hon sätter ig-varning på folk liksom. så var det den här gången med. liksom till och med pappa tycker illa om henne. (jag skulle lämna in en uppgift till henne så hade jag och pappa vart på utvecklingssamtal och då säger hon:"ja men påminn mig nästa lektion att jag ska kryssa för att du lämnat in den för jag kommer nog ha tappat bort den till nästa lektion". ) kallar jag bra lärare!

när skolan var slut gick jag sanna och sara mot badet för att simma lite ute i solen :) gick förbi halvars och kunde inte motstå en glass var. så tjockade oss med en kula var :) sen vart det träning. första uteträningen med bikini! tjohoo! ;) haha. simmade inte alls mycket, satt mer på den varma asfalten :P haha! vi är bäst!

sitter hemma nu och väntar på att christin ska ringa så jag kan träffa henne :) mys, det var länge sen sist!
min invalida lillebror har förövrigt kommit hem från öland. tar typ 3 minuter för han och gå upp för trappen hemma, nästan :P haha.

ah solen skiner idag. känns riktigt bra, kanske till och med blir årets första dopp i helgen :) om det blir lite varmare :D yeey!

nee nu ska jag försöka göra mina gul-vita tygskor vita igen :)
GOOD LUCK TO ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0