vad jag bryr mig om nu

började med vanlig skoldag fram till lunch. sån tur piggade små fina sms upp dom timmarna :) sen åkte vi till hagagymnasiet för att kolla på en dont drink and drive -film. den var väl lite sådär, man blev ju inte direkt glad när man gick därifrån.
åkte hem en snabbis sen åkte jag hem till markus. kollade bland annat på någon omgjord robin hood film. den var inte så jätte bra, eller tror den skulle va bra om jag hade text och förstod va som sas xD sen kom linda, och vi åkte in till stan. satt på donken och åt glass :)

vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng lyssna till samma regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0