Borde kalla det vinter

Jag chockade mig själv imorse! Jag cyklade till morgonträningen. Det var minusgrader, det var verkligen vinter!!: Is och frusna löv hela vägen. Gick därför inte speciellt fort men jag tog mig dit alla fall. Snorkallt verkligen!
Väldigt skönt pass.
Efter träningen åkte jag till HC och träffade mor och handlade underkläder och gick till banken. Så nu är jag rik! :)

Sitter hemma i sängen just nu. Väldigt frestande att bara lägga mig ner och somna, men jag borde städa och packa. Om ett tag ska jag dra mig iväg till badet också för att få skjuts till eurobowl. En timmes bowling, sen träning.

Nej, om jag skyndar mig på och städa kan jag hinna power-napa i  några minuter!
Hejsvej din gej.. (otroligt bra rim där kände jag)

Kommentarer
Postat av: Frida

Höstlov= TRÄNING:) Trist att du är sjuk... Hoppas kärlek gör dig frisk!



Jepp, Karlshamn is the shit. Litet som attan men vad gör det när jag får vara med min stora kärlek?



Ha det bra!

2008-10-30 @ 13:14:40
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0