Du och jag ärlikamed ett

Igår var det fredag den 17e oktober, vilket betyder 5 månader för mig och Deniz :) You make me so happy


Gårdagen var inte den bästa. Började med att försöka ta sig ur sängen och dra sig iväg till morgonträningen men träningsvärken var obeskrivlig och kom nästan inte upp ur sängen. Därför gick träningen som den gick..
Historiaprov det första i skolan, not good. Sen lite småpluggande och lekande med Saris och Victoria fram till studiebesöket på St:Olai kyrka. Samtalsämne: döden. Javisst, lika hemskt som det låter! I ett av rummen fick vi sitta i en halvcirkel runt en kista och "prästen" snackade om döden, lyckades hålla tårarna inne. Fick tända ljus, hade bara två personer i huvudet, vila i frid <3
För att göra det lite trevligare på slutet fick vi höra på "circle of life", och där hade jag bara en sak i huvudet som fick mig att le :) Precis, Deniz :)

Träning,syra.
Efter det blev det middag med Christin, Linda, Susanna och Sara. Mysfaktor. Blev kungsgatans Akropolis. Dyrt(för oss som inte har ngn inkomst) och inte speciellt gott. Men dte var trevligt alla fall. Christin, som förövrigt drar sig iväg för att leva i Skottlandi november(ja landet med kilt och säckpipor!), fick fina fina presenter som jag tror hon vart mycket nöjd över :)
Sen var det bara hem och somna tidigt. Och nu känner jag mig väldigt utvilad, skönt:)
Ska dra in till stan om några minuter med mor och lillebror. 

 Inget mer på hjärtat just.
På onsdag kommer Deniz hit och veckan efter är det höstlov - välbehövligt.
Längtar :) <3

Kommentarer
Postat av: Christin såklart!

Såklart jag blev glad, det var de bästa presenterna någonsin (förutom tanken på kilten ;) )! Och riktigt mysigt hade vi det!

2008-10-18 @ 15:55:29
Postat av: eve

haha jaa kilten hade varit jävligt roligt alltså,

men som vi sa: det är tanken som räknas ;)

2008-10-18 @ 17:47:48
URL: http://eeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0