Hellström

på tv idag. 1an om en kvart :) Chrills förvarnade mig men jag kommer säkert glömma se det vilket fall, som vanligt när Chrills påminner mig om ngt jag måste se x)

Sitter och bokar biljett till Göteborg nu, avresa på torsdag 10,25. 5 timmars bussresa så ni får gärna ringa och underhålla mig som sagt!

Lovet är skönt. Gör inte mycket om dagarna, inte så att jag orkar heller för den delen. Idag blev det en solis med mami, sen träffade jag Christin och Marghareta på stan. Hittade lite grejs till Christin och hennes Skottlandresa :)
Sen var det träning som inte gick för bra, jävla hals som sagt. Men det är på bättringsvägen så jag ska va glad för det!
Annars har et inte hänt så mycket mer idag. Mina dagar är sköna..

Imorgon blir det morgonträning med u-elit för min del. Sen tänkte jag gå förbi banken och sätta in mina pengar på kortet, onödigt att ha dem kontant, de tar bara slut då! Sen blir det bowling med elitarna. Ser faktiskt inte fram emot det, men jag ska göra det bästa av situationen, det blir trots allt vad man gör det till :)

Nu ska jag nog borsta tänderna, lägga mig i sängen och prata bort hela kvällen med älsklingen :)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0