Jag vaknade en morgon från en dröm jag hade

tack för du förgyllde min morgon igår <3

Hittade mina svarta stövlar i förrådet nyss. Blir att inviga dom för  hösten 08 nån gång :) Förövrigt åker jag iväg till Motala imorgonbitti. Tävling såklart. Är inte allt för tävlingssugen, har bara skolarbete i huvudet just nu(sjukt mycket alltså!). Men ska tänka på en sak i taget, just nu: plugg, imorgon: tävling.
Har hunnit med fett mycket ikväll: plugg, städat mitt rum(var verkligen kläder överallt, och då menar jag överallt), packat tävlingsväskan. Goodi for me. Därför gottar jag mig med ett litet varmt bad nu, sen singing bee!

Just det! Höll på att glömma att berätta om gårdagskvällen! Började med Poseidon, grekiskt, efter träningen. Sen gick vi till waynes(eller hur det stavas) och sen köa in till skandia teatern. ÖZZ, SORAN, MÅNS & BJÖRN förgyllde min kväll. Bara att se dom på scenen, när Björn började posera fick mig att asgarva. Efter 5 minuter med Özz fick jag skrattanfall och tårarna rann som aldrig förr. En oförglömlig kväll. Och ni som intevar med: ni missade verkligen något! Det var verkligen värt pengarna! Går inte beskriva alltså..

Imorgon blir John 18 år bytheway :) Congrats till dig!

Längtar till nästa vecka. Då typ hälften i skolan är ur vägen, men mer till helgen då min "loverboy" kommer ;) Saknar dig gubben, D <3:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Då kör vi järnet i helgen! Ska tänka på dig, kom igen nu eve!



Hälsa de andra så mycket.

2008-10-11 @ 00:14:00
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0