Something about you

Det är verkligen höst nu. Nästan alla löven har fallit till marken och det är grått och regn varje dag.
Höst, snart kommer kalla men ändå mysiga vintern.

Kom till skolan idag vid fem över 10. Gick hem kvart över 10. Stressad morgon för bytet av bussen och sen har jag knappt någon lektion när jag kommer fram. Vad är meningen med skolan?! Åkte tillbaka vid 2 och hade ännu en onödig lektion: etik&livsfrågor. Dagens lektion var hhelt klart onödig, bara satt där och glodde.
En riktigt onödig skoldag.

Imorgon blir det morgonträning, projekt och sen en lektion. Skönt, ska försöka hinna växla mina dollar jag har kvar från miami imorgon med. Oh saknar värmen, hade inte vart fel att åka dit nu, om man räknar bort fetto-maten.

Nu ringer älsklingen, så fuck this och hej älskling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0