Swallowed in the sea

Ny dag, ny vecka, nytt lov. Höstlov :)
Det är konstigt men jag börjar gilla hösten bara mer och mer.

Coldplay är mina nya idoler just nu!

Igår blev det bara en soffarliggardag för min del, ett försök att bli frisk. Åkte ner till badet för att prata med Håna och Micke(som inte hade tid), så det blev ingen träning.
Imorse blev det inte heller någon. Halsen dödar mig. Men det positiva är att jag inte är så hängig längre, känner mig rätt kry bara att halsen är minus.
Mor ringde nyss och ville att jag skull följa med henne ner till stan innan min träning, försök till träning alla fall. Hon ska nog försöka hitta lite finkläder till "festerna" som är på ingång, och då vill hon förstås ha hjälp av mig :) Känns bra att folk vill shoppa med mig, jag är ju inte värsta modefantasten känner jag :P haha

Tycker förövrigt folk börjar lägga ner sina bloggar lite för mycket nu. Eller inte uppdaterar dom som dom brukar, kom igen, vad ska jag annars läsa när jag går in på internet!? :)

Sitter och pratar lite med Christin nu. Hon som förövrigt sviker Sverige och drar sig till Skottland för att leva ett jobb-liv därborta. Men jag önskar dig det bästa :) (kanske inte,att du inte får jobb så du flyttar tillbaka till vår kära stad och får istället ett superjobb här!haha). Nej nu ska jag inte vara dum, hon är verkligen värd det bästa! :) Krya på dig btw, shiet verkligen alla är sjuka nu!

Nu har jag inte så mycket mer på hjärtat. Ska ta och fixa mitt hår lite och sen träffa mor.
Have a beautiful HÖSTday!

E loves D

Kommentarer
Postat av: Deniz

me loves you too:)

2008-10-27 @ 18:58:09
URL: http://denzi.blogg.se/
Postat av: sanna

bästa coldplay! :)

2008-10-27 @ 19:13:51
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Christin såklart!

Coldplay är bäst såhär på hösten! Du får hålla dig uppdaterad på min blogg när jag är iväg, så vet du om jag får värsta jobbet eller är påväg hem till er igen +att du får något spännande att läsa ;)

2008-10-28 @ 10:19:54
URL: http://christinosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0