Lördag kväll

Back to bloggen! Har inte uppdaterat här på några dagar nu, bara för jag haft så mycket bra saker för mig :)!

I onsdags kväll for jag och pappa till resecentrum och hämtade upp älsklingen i den mörka höst kylan. Egentligen gillar jag inte höst och kyla, men tillsammans med pojkvännen är det bara mysigt :) Han åkte dock hem idag vid 4, buuu! Så nu sitter jag här, ensam i höst mörkret.
M&P och Sebbe är på sum-sim i jönköping hela helgen. GRATTIS till lillebror som gickk vidare på 1500. Tyvärr gjorde han nåt med foten nu under loppet, helt uppsvullen, så får se hur om han kan fortsätta "/

Min hals är verkligen helt bajs nu. Trodde jag hade fått på mig en liten förkylning i veckan bara men nu är det desto värre, mår inte alls bra. När Deniz var här mådde jag okej, men nu är det inte bra alls! Du får mig att må bra gubben <3
Chrills ringde nyss, trevligt att höra från honom igen :) Men min hals tvingar mig att sitta hemma ikväll...

LOV NU :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0