your body is wonderland

En ständig fråga som kommer upp till oss simmare är vad vi tänker på när vi ligger där i bassängen och simmar fram och tillbaka, fram och tillbaka, i typ två timmar.
Oftast ligger man och tänker/smånynnar på en dålig, uttjattad rix fm låt. Och det är oftast väldigt irriterande och man får aldrig bort låten från huvudet. Men idag var det något helt annat. När jag låg och simmade ryggsim fick jag syn på en gravid kvinna som stod på bassängkanten med sitt barn bredvid sig. Då åkte de irriterande låtarna bort och jag började tänka på hur jag skulle se ut när jag blir gravid. Det blev många roliga bilder i huvudet och det resulterade i ett riktigt roligt simpass xD Sedan fick jag syn på Linda och tänkte på hur hon skulle se ut gravid. Ack ack, alla dessa roliga bilder jag fick upp!
Jag kom alla fall fram till att jag skulle se ut som en knubbing pingvin tror jag. Tjock, men liten!


Vad vore jag utan dig, Deniz Hekmati?
(438 guess ;D )
Ensamma starka, tillsammans oslagbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0