"Om du inte har planerat inför framtiden så skyll dig själv!"

Igår hade jag det fruktade svenska, np talet. Alltså jag skojar inte när jag säger att jag skakade innan jag gick in i klassrummet. Hemskt! Men jag mådde så bra efteråt, som om jag har haft någon som suttit på mina axlar den senaste veckan och kändes som jag svävade. Okej, ska inte överdriva men det var mycket lättande!
På tal om skola, har så himla mycket just nu. Hoppat över två träningpass den här veckan bara för att sitta hemma och plugga. Och då har jag fått mycket gjort! I helgen ska jag få mycket gjort också hade jag tänkt, min plan är att liga steget före haha

Som sagt, känns nästan som allt snurrar runt skolan nu. Enda gången jag riktigt kan koppla bort skolan är under träningspassen och mina samtal med Deniz(vissa stunder när jag inte tar upp skolan xD ). Guldvärt <3

Ikväll har jag tagit tag i mitt pluggande som sagt. Ska nog ta en paus och städa mitt ostädade rum kanske.
Måste även ta mig i kragen och hitta en vinterjacka känner jag, vintern är på väg!
Måste också hitta en balklänning, börjar oroa mig lite smått faktiskt. Hoppas jagg hittar en fin som man inte sticker ut så mycket i, liksom jag i klänning, no way! Men det är ju bal och student så va fan :P

Imorgon blir det lite firande för Christins 19årsdag. Blir middag med tjejerna :)
Grattis till Lina som blir 19 idag btw :)

En bild säger mer än tusen ord


Kommentarer
Postat av: Frida

Bra Eve, att du fortsätter utmana dig själv! Be strong. Snart har sista gymnasieåret också gått. Hoppas du hittar både vinterjacka och balklänning snart! Å, va kul med bal, kommer ihåg att jag gick både på De Geers och Ebers. Kram

2008-10-17 @ 10:02:21
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0