När alla clownerna har gått från jobbet

så vislar fåglarna i träden "det finns ingen poäng i och va fri längre"

Riktigt skön morgon. Snozade om i en kvart och sen somnade jag om i ungefär 20 minuter till, tills jag studsade ur sängen för jag upptäckte att en av mina vackraste och underbaraste ägodelar var borta. Men sån tur hade den bara ramlat ner på bordet och jag kände mig lugn och utvilad. Goodmorning!

Slappisdag i skolan, och slappisklädsel (=chinos). M, me love chinos :D Som jag upptäckte att Sanna också tyckte idag ;) Blir att sälja fracken till henne på fredag btw. Skönt att slippa ha den hängande i garderoben som jag förövrigt borde rensa. Hittar ingenting där längre, så jag tar bara det översta som ligger där liksom. Ingen variation.
På tal om kläder, testade nyss acne jeansen dad köpte åt mig, men såklart är jag för liten! Det är inget ovanligt..

Imorgon är det studiedag men fullt upp hela dagen verkligen. Kvällen blir bästa då det blir tjockismat och sen BJÖRN GUSTAVSSON med folket :) (dock inte bara björn utan tre till men det är ju han somär showen!).
"Jag kysstes för första gången när jag 21, jaja, men nu står jag här ett år senare och har till och med knullat tjejer i röven! Peace!"

Och helgen består av tävling, Lithocup i motala. Ser inte riktigt fram emot det, känner att jag egentligen borde sitta hemma bänkad framför skolbäckerna, men nej den tanken ska ändras!

Och bara för att typ alla färgar håret och blir brunetter nu så lägger jag upp en bild på moi när jag va brunett, enjoy!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0