Klagomål

Vill bara börja med att förklara en sak för er. Jag bloggar för att få ut mina tankar, mina känslor och vad som händer i mitt liv. Lätta lite på hjärtat och dela med mig av mina upplevelser och erfarenheter. Är det någon som är emot detta, bry er inte om att läsa då!
Och ett stort tack till mina trogna läsare :)

Sitter nu i Lina-pindas lägenhet och väntar in Arvid, Markus och Chrills. Blir heta räckor och lite gitarrspelande misstänker jag. Mys :)
Imorgon är det som sagt kanelbullensdag och vad passar bättre än att åka ut till krokek för lite bakande :)
Sen kommer min saknade pojkvän till stan! yeey



Trött på människor som klagar på en för en sak sen gör exakt samma sak själv. Har inte gjort det en gång utan flertalet inom bara några dagar. Behandla folk som du själv vill bli behandlad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra sagt Eve !

2008-10-03 @ 23:08:51
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka snyggingar ni är! Undrar så hur ni har det och hur simmandet går. Bra hoppas jag! Bra med blogg Eve, kommer hålla mig uppdaterad:)



Kram

2008-10-06 @ 10:21:56
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0