Välkommen vintertid

Två inlägg på en kväll, otroligt!
Bara för att jag var borta i några dagar ;)

Kvällen blev som väntad. Ensam hemma i huset. Lagade mig god mat, riktigt lyckad faktiskt! Sen tänkte jag gotta mig med glass och popcorn till Guldkompassen, det blev inget. Låg i soffan och kollade lite stjärnor på is och glodde runt på internet. Okej, det vart glass men bara lite, det var inte så gott, vilket betyder att jag är sjuk! haha
Ligger under mitt stora täcke nu och ska snart somna, men först blir det en godnatt-pling till älskpäsken :)

Imorgon ska jag försöka bli frisk. Dricka mycket te och äta mycket halstabletter. Och plugga så jag får mycket gjort för veckan :)
Förresten blir det en timme extra att sova inatt, inget man tackar nej till. Hej vinter, hej vintertid!

Hey Evelina,
har du kvar din röda ros på ditt vänstra skulderblad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0