Dagen

Dagen började med jobb och jag hade verkligen vaknat på rätt sida vilket jag bestämde mig för att njuda med mig till mina kunder. Kände riktigt hur trevlig jag var och att de med fick ett leende på läpparna efter att de hade handlat hos mig.
Sedan kommer en tjej, ingen aning hur gammal, och ber om att få värma mat, vilket vi inte får göra- endast barnmat. Jag säger "nej tyvärr det får vi inte.." och hinner inte förklara innan hon säger "NEHE" och vänder och går till sitt bord med sitt sällskap.
Sen kommer lite folk mellan, köper mat och sen ser jag hur tjejens mamma eller vän eller ngt kommer och säger: "du, va heter du?". Jag förstår inte riktigt men svarar ändå. Sedan sa hon "jahopp" och vänder och går. Helt dryg!
Väntar nu på något argt mail till chefen som jag kommer få förklara.. Oh sådana kunder tycker jag inte om. Jag gör mitt jobb och är till och med trevligare än vad jag brukar vara! Men det ska inte få förstöra min dag, jag ska ha en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0