It's just to good to be true!

It's just to good to be true!
Pratade med Deniz nyss, (sitter hemma hos hans snälla moster och kusin). Och han kom med världens bästa nyhet! :
Han fick sitta bredvid en gubbe och en tjej på planet, vilka han i början tyckte var jättejobbiga. Efter ett tag började de samtala.. Och för att göra en lång historia kort: får sig en chans till värsta karriären inom mode och designbranchen tack vare den flygturen!! De gillade honom jättemycket och han dem, och de ville verkligen att han skulle höra av sig. Och som underbar pojkvän tog de även upp mig som samtalsämne, vilket slutade i att de ville höra från mig med!!

Verkligen något sådant som jag inte ens kunde drömma om för det var för långt borta.. Ett hopp tändes i mig. Det blir mer prat om det när jag drar mig till Göteborg. Kommer drömma gott inatt! Iiiiih, i'm so happy!


Älskling,

Du är bara för bra

för att vara sann!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Va kul Eve ! :D

Grattis till både dig och Deniz! :D

2009-03-04 @ 08:23:21
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Deniz

aaw älskling.. nu behöver jag ju inte skriva! haha :P bara länka till dig :)

2009-03-04 @ 16:49:53
URL: http://denzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0