Mod

Det blev en riktigt lyckad kväll igår. Resan till Linköping tillsammans med Chrills gick galant och Greyhound quartet spelade mer än bra! Konstigt nog var det mer Norrköpingsbor där, men bara roligt :) (kanske fixar lite bilder från Hägle som kan publiceras här)

När jag kom hem tog jag mod till mig!!! Ni som känner mig vet ju min härliga passion till engelska. Men jag bestämde mig för att ringa till Deniz hotell och be dom koppla mig till hotellrummet, vilket jag lyckades med! Skönt och höra den vänliga rösten igen :)

Resten av kvällen spenderades med bror, tills M&P kom hem från melodifestivalen, och massa chips, kladdkaka, glass med chokladsås.

Nu ska jag försöka stila om lite jeans, hoppas jag lyckas. Min käre far hade köpt två par acne jeans till mig i somras som var alldeles för stora, och nu slog det mig att jag kan ju sy om dom till short, supersnyggt! Men då har mamma gått och gett bort dom.. Typiskt!

Inhandlat igår:

Bikbok 299:-


Kommentarer
Postat av: Deniesé

SV: Ja känner att någon är desperat! tyvärr har ja inte tid o göra om något nu, har plugg o grejer. men om du kan komma på hur du vill ha de o skicka bilder o grejer i ett mail till mig på msn så ska ja kanske försöka hinna göra något i veckan eller till kommande helg.

2009-03-08 @ 12:09:05
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Dee

Sv: ja men skicka ett mail bara på ett ungefär med bilder o grejer så ska vi se vad ja kan åstakomma :)

2009-03-08 @ 13:57:20
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: josss

SV: haha, asså. Det brukar bli sånna kläder en sleten sönda :)

2009-03-08 @ 14:27:16
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0