Plugg,plugg och åter igen plugg

Nu sitter jag här. Igen. Det har oftast slutat så de här senaste dagarna när jag kommit hem. Plugg, plugg och åter igen plugg:
  • Religion inlämning och redovisning - grupparbete
  • Special idrotts prov
  • Svenska enkät, föredragning - skrivtlig och muntlig
  • Historia inlämning
Har även haft två prov den här veckan vilka jag inte ens hann plugga till. Slutade inte alls bra.. Måste verkligen ta tag i det här nu, men man dras ju lätt till annat..

Och så behöver jag städa rummet också, och rensa garderoben. Fick hem en tidning idag med massa tapeter, oh jag vill gör om mitt rum! Finns så mycket jag vill ha nu, hittade en superfin blus idag också! Behöver pengar, hoppas någon ringer mig och säger att jag fått jobb snart alltså! Fast jag vågar ju inte ens svara i telefon när det ringer på något okänt nummer just nu, fortfarande rädd att det ska vara om mr and miss gymnasium! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0