Tuesday I'm in love

Tuesday I'm in love.
Sovmorgon till 10 och bara en lektion!

Efter lektionen kom Christin och hämtade mig! För er som inte vet har hon tagit sitt pick och pack och farit till Edinburgh Skottland där hon spenderat de 4 senaste månaderna. Det blev en lunchning hemma hos henne; paj, vårrullar, ris och kyckling med wokadegrönsaker! Riktigt god lunch!
Hon uppdaterade mig lite på hostel-folket och sedan blev det en liten promenad vid hamnen.
Riktigt mysigt att träffa min vän igen :) Dessvärre åker hon hem på fredag gott folk så ni som vill hinna träffa henne, boka in henne i er almenacka!

Christin - Turist i sitt eget land -


Nu sitter jag här och pluggar. Laddar upp med lite varm chocklad med vaniljglass och chokladbitar, muums!

Kommentarer
Postat av: CHRISTIN!!

Eve! Det var en mysig dag som spenderades med rätt person :)

2009-03-04 @ 20:23:50
URL: http://christinosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0